Persoane interesate

joi, 2 august 2012

Plecarea, ''parasirea''...Dorul?

         Timpul trece si din pacate in viata nu le poti avea pe toate. Si ce e mai rau e ca atunci cand nu mai avem pe cineva, ne dam seama cat de mult conta pentru noi. Nu poti fi indiferent la plecarea cuiva. Dar am invatat ca cel mai bine este sa nu lasi tristetea sa o cuprinda pe acea persoana, pentru ca il va afecta mai mult. Nu stiu daca gresesc, dar... Trebuie sa mergi acolo cu zambetul pe buze, oamenii sunt aceeasi, nationalitatea nu conteaza (m-am trezit eu sa zic despre asta), mereu exista o cale buna, doar ca trebuie sa ai grija la alegeri. Prietenii se  castiga usor, dar se pierd si mai usor, increderea face diferenta.
              Ceea ce stiu cu siguranta este ca o sa imi lipsesti, adica o sa ne lipsesti, dar distanta se poate fura macar pentru putin timp cu telefoane, sms-uri si mail-uri. Asa ca nu vei scapa de noi!:))

2 comentarii:

  1. Cat de frumos ai zis-o, cand am citit asta a parut totul mult mai usor, dar dupa m-am trezit la realitatea in care exista si parti negative, :">

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar partile pozitive le pot acoperi pe cele negative;) Multumesc mult!:*

      Ștergere