Persoane interesate

vineri, 9 martie 2012

Ce fel de creatura poti fi?!

Uhuuu...M-am intors si eu. Am un chef nebun de postat. Sa nu uit sa va urez o primavara fericita, desi e imposibil pt ca tocmai am facut-o. 
Citind titlul acestui articol cred ca plecati cu gandul cu totul si cu totul in alta parte. Cred ca va ganditi la titlul unui test pe care eu sa vi-l expun, sau la inventii cu nume inteligibile. Dar nu este niciun raspuns din toate acestea corect. Vreau sa povestesc ceva si sa va cer parerea. 
O persoana careia nu i-a pasat vreodata de tine, care te-a parasit fara ca macar sa incerce sa te cunoasca, sa te inteleaga, o persoana care e neaparata in evolutia ta, o persoana a carei prezente este mai mult decat necesara in clipele dulci, si amare, si acre, si iuti, o persoana, si totusi numai una, una care face cat toata lumea pt tine, o persoana pentru care ai putea renunta la stelele noptii si la glasul altora, o persoana ale carei minciuni le-ai putea gusta cu nesat, chiar stiind adevarul, cum poate fi considerata ea? Adica o data la cativa ani, isi 
aduce aminte de umila ta existenta si contribuie si ea cu ceva(material) ca altfel nu cred ca stie cum, cum te simti? Acea persoana ar putea fi numita animal, sau cum altfel? Animalele sunt uneori mult mai sensibile ca oamenii, deci eu as exclude-o. Voi ce faceti cu o astfel de creatura? Eu nu ii pot spune decat ''Bun ramas!''

8 comentarii: