Persoane interesate

vineri, 13 ianuarie 2012

Mhm..seriale

In primul rand as vrea sa imi cer scuze pentru absenta mea. Motivul as vrea sa il impartasesc cu voi chiar prin acest articol. Dupa cum spune si titlul, este vorba de seriale. Am inceput sa fiu o fana infocata a unora si sa incerc sa nu pierd nici un episod...desi uneori devine imposibil. Mai toate sunt siropoase, nu stiu de ce dar imi plac filmele/serialele cu un strop macar de dragoste.
Lista ar fi (nu vreau sa le numerotez pentru ca nu pot hotari locul lor din clasament):
-True Blood: Il iubesc datorita actiunii si povestei de dragoste, misterului prezent oriunde, vampirilor care mai au cate o picatura de umanitate. Din pacate acum nu se mai filmeaza dar astept nerabdatoare urmatorul sezon.
-The Vampire Diaries: Este absolut genial! Din toate punctele de vedere. Iubirea prinde aripi oriunde. Vampirii isi dezlantuie furia, dar si sentimentele minunate de iubire.
-90210: Un serial atat de folositor pentru adolescenti. Este un adevarat exemplu, intamplarile sunt atat de asemanatoare cu cele din viata reala, intamplari mai mult sau mai putin bune.
-Gossip Girl: Tot un serial cu adolescenti. Este o lumea a barfelor, a intrigilor. Actiunea se petrece in New York si tot ceea ce ei fac este stiut de toata lumea. Cine este responsabil nici pana acum nu se stie.
-Pretty Little Liars: Este genul de drama imbinata cu foarte mult mister. Totul are legatura cu moartea unei persoane. Secretele personajelor sunt miezul actiunii.
Stiu ca doar v-am aburit cu gusturile mele, dar sunt curioasa voua ce seriale va plac. Pe care le urmariti?

2 comentarii:

  1. nu ma uit la seriale, evit televizorul, si nici pe internet nu ma uit, singurul serial care imi place enorm este El Internado Laguna Negra, ti-l recomand cu caldura, il poti vedea pe axn sau pe 'net pe axn crima sau axn si pe www.veziserialeonline.info >:D< o sa iti placa, are mai multe grame de love:>
    zi faina:x si superb blog:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru recomandare. Si tie iti doresc o zi la fel de buna. Si blogul tau este superb! >:D<

      Ștergere