Persoane interesate

sâmbătă, 27 iulie 2013

Moment

E unul din momentele alea ciudate pe care le urasti si pe care si tu le-ai trait, chiar daca vrei sa le uiti, sa nu le mai ai, sa le renegi. Un moment in care totul nu mai prinde culoarea fericirii. Poate blogul e o alinare, si? Nu trebuie sa ma tem sa recunosc asta. Sunt om, am slabiciuni, am zile proaste. Si asta e una din ele.
 ''Nu, dar la starea pe care o ai acum,te-ar ajuta. Minte-te pe tine, fa-te ca postezi si nu la sfarsit "post". Cand o sa termini o sa te simti usurata si o sa-ti doresti si sa publici, promit.'' Si cred ca are dreptate, exista solutii si totusi incercarea moarte n-are.
Incepi o zi. Te trezesti 'bine merci', incerci un zambet fortat dar nu iti iese. Iti vin in cap tot felul de ganduri de parca nu ar fi zi, ci noapte si ai avea o suta de datorii, ai probleme cu camtarii (bine, exagerez) si iti dai seama cat de mult suferi, cat de mult ai nevoie de cineva, desi ti-e al dracului de greu sa recunosti, cat de multe lacrimi lasi sa iti murdareasca chipul doar pentru ca nu le poti opri cu aceste ganduri. Te gandesti la viitor si totusi ramai cu aceeasi stare. Te duci la baie. Te speli pe fata, poate poate iti speli si tristetea, iti dai o a doua sansa. Mananci, cu noduri in gat si imagini din trecut. Iti continui ziua, facand lucruri cu care pierzi timpul, incerci sa uiti, iti iei armura si devii puternic/a, lasandu-i pe altii sa nu iti citeasca magnirea. Te pui in pat si iti reamintesti totul. Oribil. Vrei sa iti stergi memoria, sa o iei de la capat, dar nu e asa usor.
Hmmm, cam asa ceva. O stare intr-o zi. Si nu, n-am zile asa negre, dar am imaginatie si nu-s asa de departe de ele, imi lipseste cu desavarsire acel ''Let me see'' care sa imi aduca zambetul pe buze, desi nu e unul splendid, acel ''Nu mai conteaza'' cand imi aduc aminte cu cineva de ceva jenant, acel ''Inteleg'' care reiese din ce spune cu atata stiinta, fara sa fie spus pe bune, fals.
Si cu toate ca a fost asa de rahat, totusi am avut cat de cat parte si de d-astea. Va multumesc pentru ce faceti si ca va pasa! Un moment pentru mine, pentru tine, pentru noi, de asta avem nevoie. Si nu un moment de singuratate, ci unul plin cu tot soiul de sentimente. Remarcabil moment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu