Persoane interesate

sâmbătă, 4 februarie 2012

Te-a intrebat cineva ceva?!


Deci in ultimult timp ma tot sacaie lumea cu parerile lor fascinante si asa interesante pentru mine. Adica te-a intrebat cineva ceva? Si dupa ce ca nu ai mai vorbit cu mine de o caruta de timp te mai si trezesti sa scrii ceva ''de bine''. Daca nu iti place ceva nu te mai uita. Nu da tu sfaturi, uita-te la tine si taci! Ca nu cred ca ti-am zis eu vreodata: ''Frumoasa dracu!'' si daca ti-am zis tu, ca ''desteapta'' ce esti ar trebui sa taci! Macar de insemnai ceva pentru mine, dar asa... un nimeni nu are ce cauta pe lista sfaturilor de luat in considerare in viata mea. Si pe mine ma enerveaza cand zic altii: ''Te-a intrebat cineva ceva?!'' Dar tac dracu din gura pentru ca stiu ca au dreptate, pastreaza-ti si tu bunu' simt ala milimetric si nu mai zice nimic. Voua nu vi se intampla d-astea?
P.S: Sorry pentru absenta, si Oanny nu e referitor la tine. No offence!:)

6 comentarii:

  1. Pai,atunci la cine se refera daca nu la minunat de perfecta ,,Oanny"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Se intampla mereu,in general persoanale care critica nu au destula incredere in ele,si prefera sa surclaseze alte persoane pentru ca totusi ei asa mici cum sunt in mentalitate sa fie peste altii,penibil

    RăspundețiȘtergere
  3. A si inca ceva,incearca sa dai melodia de la player pe manual,sa nu mai inceapa automat,nu am nimic contra genului de muzica,doar ca le-ar aduce putina mai multa liniste vizitatorilor,daca nu te descurci lasa-mi mesaj si te pot ajuta ,multumesc :)

    RăspundețiȘtergere