Persoane interesate

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Revelionul

Mai sunt doar cateva ore pana o sa vina 2012. Nu stiu de ce dar, pe revelion ce trece, ma plictisesc si mai rau daca stau acasa. Noroc ca mai e si net, ca altfel ma culcam. Regret nespus ca am refuzat invitatia de a merge altundeva. Daca o sa mai am posibilitatea de a mai merge nici nu o sa mai stau pe ganduri. TV-ul e manelistic complet. Mai pe toate canalele sunt aceeasi ''cantaciosi'', emisiuni filmate cica ''in direct''. Mancarea imi alina si ultimul sentiment(asta daca foamea e considerata un sentiment, cred ca mai degraba stare) stare. Artificiile care acum ceva timp erau preferatele mele, acum sunt ceva normal, asa ca nu ma mai impresioneaza, avand in vedere ca artificiile nu se aud numai in aceasta zi. Sper ca revelionul vostru este mai reusit ca al meu.

Un comentariu: