Persoane interesate

duminică, 18 decembrie 2011

Mi-e frica de ceara, mi-e frica de ceea ce le e frica personajelor principale din filmele horror!


Deci e un film destul de nou: House of wax. E horror filmu' si e destul de bun. Dupa cum ii zice si titlul e despre ceara na' si am ajuns sa imi fie frica de ceara. Asta am remarcat atunci cand eram pe afara si, fiind o biserica prin zona, batand clopotul, mi-am adus aminte de o scena din film, cand oamenii erau la biserica si participau la slujba, dar erau acoperiti cu ceara. Si mi-a venit imagine aia in minte. Hmm..Nu vreau sa mai imi amintesc.
Un alt film ar fi ''Drag me to hell''...Si de acolo am vazut cum poate un blestem sa te omoare..Numai aia am visat. Mi-e frica de blesteme!
Sau in alte filme...Chestii ciudate, care cu toti stim ca sunt ireale, imi provoaca fobii si temeri. Voua va e frica de ceea ce le e frica si personajelor din filmele de groaza?

4 comentarii:

  1. Ca in acelasi timp imi si plac...stiu. Ciudat.

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh.. nu are de ce sa'ti fie frica..
    incearca sa te uiti .. la serialul supranatural.. sau the rite.. sau .. exorcism of emily rose.. crede'ma sunt super ;x<3
    si eu sunt mare amatoare de filme horror.. chiar daca unele chiar ma infioara

    bun venit pe blog <3
    i follow u

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersii mult. Si am auzit de ''Exorcism of Emily Rose''. Stiu ca e foarte de groaza x_X. M-a speriat ceva si ''Devil's diary'' si mi-a si placut.

    RăspundețiȘtergere